| Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Nu online: Gasten - 1 | Leden - 0
OHRJ Forum Oud Hollandsche Risico Jongeren / OHRJ Forum /

Rondje Amstelmeer, 28 november 2009

Rico
OHRJ
#1 | Geplaatst: 24 Okt 2009 14:56:17
Reactie 
Hallodi allemaal,

Op zaterdag 28 november aanstaande organiseer ik een Rondje Amstelmeer, een wandel(amstel bier)tocht van ongeveer 42 kilometer.

Er wordt over asfalt, gras en een klein stukje strand gewandeld. De plaatsen Ewijksluis, De Haukes en Den Helder worden aangedaan. Onderweg zijn er rustgelegenheden in cafe's en restaurants.

De start en finish is bij Wendy's huis in Den Helder. Er wordt om 8:30 uur gestart en de uiterlijke finishtijd is nog onbekend, aangezien er geen minimaal wandeltempo is vastgesteld.

Vrijdagagavond wordt er voor de wandelaars die daar prijs op stellen een warme (vegetarische) maaltijd geserveerd en een (geinig) drankje geschonken in Den Helder. De keuken in hotel 69 is vrijdag open vanaf 19:00 uur. Het reserveren van een tafel is verplicht. Slaapplaatsen, al dan niet bij de daklozenopvang, zijn eveneens geregeld in Den Helder. Afhankelijk van het aantal reserveringen moet je zelf slaapspullen meenemen.

Wil je ook meelopen, overnachten, komen drinken in Den Helder... laat het dan weten via dit topic.

Voor vragen kan je mij bellen op 06 - 20 20 08 02.

U zyt gegroet en tot de 28e!

Rico
Kirsten
OHRJ
#2 | Geplaatst: 24 Okt 2009 21:56:32
Reactie 
ik wil graag een geheel weekend hotel 69 reserveren,. Ik wil dus graag mee lopen etc etc bla vla. Hebben jullie zo genoeg info of mnoet ik nog van alles doorgeven??
Wendy
OHRJ
#3 | Geplaatst: 25 Okt 2009 00:05:57
Reactie 
Kirsten:
ik wil graag een geheel weekend hotel 69 reserveren,. Ik wil dus graag mee lopen etc etc bla vla. Hebben jullie zo genoeg info of mnoet ik nog van alles doorgeven??

vegetalisch zondel vlees???
Kirsten
OHRJ
#4 | Geplaatst: 25 Okt 2009 14:35:29
Reactie 
Gaarne!

Rico:
Er wordt over asfalt, gras en een klein stukje strand gewandeld. De plaatsen Ewijksluis, De Haukes en Den Helder worden aangedaan. Onderweg zijn er rustgelegenheden in cafe's en restaurants.

Eh; staan er ook dixies langs het parcourt?
Ronald
OHRJ
#5 | Geplaatst: 25 Okt 2009 22:16:43
Reactie 
Ik wil reserveren onder voorbehoud.......
Egon
OHRJ
#6 | Geplaatst: 26 Okt 2009 17:55:32
Reactie 
Ik loop graag mee. Ik wil ook graag een nachtje hotel 69 reserveren voor de nacht na de wandeling. Ik weet nog niet of ik vrijdagavond kom of zaterdag ochtend vroeg.

Of Cato en Tristan meekomen ter support is nog niet duidelijk.
Wendy
OHRJ
#7 | Geplaatst: 27 Okt 2009 20:22:48
Reactie 
Ronald is de bank gewend, dus tot zover hoeft niemand nog slaapspullen mee te nemen (aangenomen dat Tristan dan in het mooie bedje in de hoek van de piano/trap slaapt)
Kirsten
OHRJ
#8 | Geplaatst: 27 Okt 2009 21:23:44
Reactie 
Egon:
Ik wil ook graag een nachtje hotel 69 reserveren voor de nacht na de wandeling.

..nachtje vóór de nacht na de wandeling... van vrijdag op zaterdag dus...
Egon
OHRJ
#9 | Geplaatst: 27 Okt 2009 21:36:21
Reactie 
Kirsten:
Ik wil ook graag een nachtje hotel 69 reserveren voor de nacht na de wandeling.

Zo boek ik al mijn hotel overnachtingen krijg je twee nachten voor de prijs van een.
Wendy
OHRJ
#10 | Geplaatst: 27 Okt 2009 22:45:04
Reactie 
klinkt meer als een patatje zonder met... ben nu al de kluts kwijt...
Wendy
OHRJ
#11 | Geplaatst: 28 Okt 2009 13:36:43
Reactie 
Kirsten; voor jou was het chili sin con carne??..
Ronald
OHRJ
#12 | Geplaatst: 29 Okt 2009 20:53:34
Reactie 
Mijn onder voorbehoud vervalt en daarom wil ik bij deze graag 2 nachtjes op de bank boeken of ergens een bedje als een slapende Ronald op de bank niet handig is voor de rest
Wendy
OHRJ
#13 | Geplaatst: 30 Okt 2009 09:22:13 | Aangepast door: Wendy
Reactie 
Ronald:
Mijn onder voorbehoud vervalt en daarom wil ik bij deze graag 2 nachtjes op de bank boeken of ergens een bedje als een slapende Ronald op de bank niet handig is voor de rest

gezellig
Inderdaad, met jouw crashtijd is het handig om je ergens in een hoekje neer te leggen. Dan moet je echter wel een eigen luchtbedje meenemen. Slaapzak hebben we dan nog wel. (en ev kussen) wel hebben we nog een massagetafel staan (voor de drankenkast..)
Kirsten
OHRJ
#14 | Geplaatst: 31 Okt 2009 23:57:41
Reactie 
Wendy:
Kirsten; voor jou was het chili sin con carne??..

zondelvlees en een aries koffie graag
Ronald
OHRJ
#15 | Geplaatst: 1 Nov 2009 17:04:08
Reactie 
Wendy:
wel hebben we nog een massagetafel staan (voor de drankenkast..)

Ik weet niet precies wat je wilt zeggen Wendy.......maar het lijkt mij de ideale combi. Had je er ook nog een masseuse bij
Wendy
OHRJ
#16 | Geplaatst: 1 Nov 2009 19:46:05
Reactie 
Ronald:
Ik weet niet precies wat je wilt zeggen Wendy.......maar het lijkt mij de ideale combi. Had je er ook nog een masseuse bij

ik masseer jouw rug niet (meer)
Tine
OHRJ
#17 | Geplaatst: 4 Nov 2009 12:51:27
Reactie 
onder voorbehoud, misschien hebben we wellicht nog even tijd om toch mee te lopen, eventueel, als het er van komt, wie weet.
Stefan
OHRJ
#18 | Geplaatst: 4 Nov 2009 15:06:22
Reactie 
Geen idee ... u hoort nog van ons!
Wendy
OHRJ
#19 | Geplaatst: 4 Nov 2009 18:25:36
Reactie 
... ik hoor t al, het wordt een luchtbeddenkamp in 69
indien tijdig gereserveerd is een warme hap gegarandeerd.
Het menu: vrijdag chili zaterdag macaroni
Rico
OHRJ
#20 | Geplaatst: 5 Nov 2009 10:09:06
Reactie 
Leuk om alle reacties te lezen!

Het aantal concrete aanmeldingen staat nu op 5 (Kirsten, Wendy, Egon, Ronald, Rico). Daarnaast zijn er nog een aantal ovb-tjes. Definititef aanmelden kan tot en met vrijdag 27 november 2009.

Graag stuur ik de deelnemers donderdag 26 november voor de duidelijkheid en zekerheid per mail nadere informatie over het meenemen van slaapspullen.

Hopelijk is het tijdens het wandelen niet nodig, maar in noodgevallen is er een bezemwagen beschikbaar waarop een beroep gedaan kan worden.

Mocht je interesse hebben in deelname en nog niet aangemeld zijn...schroom niet.
Wendy
OHRJ
#21 | Geplaatst: 6 Nov 2009 12:13:19
Reactie 
Rico:
Hopelijk is het tijdens het wandelen niet nodig, maar in noodgevallen is er een bezemwagen beschikbaar waarop een beroep gedaan kan worden.

Ik las even te snel en las: "hopelijk is het wandelen niet nodig"... wens is de vader van de gedachte???
Wendy
OHRJ
#22 | Geplaatst: 16 Nov 2009 09:00:19
Reactie 
We zaten gister zo even te inventariseren..... (voorraad diner dansant): alles hebben we binnen. Voor de Arieskoffie echter, vragen wij Arie om zijn koffie mee te nemen. Anders zou het een Wendyskoffie worden of een Ricoskoffie. Dus.. Arie... zou jij zo vriendelijk willen zijn...
Arie S Koffie
Forum Lid
#23 | Geplaatst: 16 Nov 2009 23:48:38
Reactie 
Wendy:
Voor de Arieskoffie echter, vragen wij Arie om zijn koffie mee te nemen.

Check!
Wendy
OHRJ
#24 | Geplaatst: 18 Nov 2009 11:08:47 | Aangepast door: Wendy
Reactie 
Arie S Koffie:
Wendy: Voor de Arieskoffie echter, vragen wij Arie om zijn koffie mee te nemen.
Check

fijne maling graag
Wendy
OHRJ
#25 | Geplaatst: 18 Nov 2009 11:09:16
Reactie 
Ook zag ik in de schuur dat er al Bavaria is
Stefan
OHRJ
#26 | Geplaatst: 18 Nov 2009 12:49:01
Reactie 
Wendy:
Ook zag ik in de schuur dat er al Bavaria is

Bij deze meld ik mij definitief af .... nee echt, serieus .... heeft niets met de Bavaria te maken.
Wendy
OHRJ
#27 | Geplaatst: 18 Nov 2009 14:09:48
Reactie 
Stefan:
Bij deze meld ik mij definitief af .... nee echt, serieus .... heeft niets met de Bavaria te maken.

we hebben ook nog 1 bokbiertje..
Marco
OHRJ
#28 | Geplaatst: 18 Nov 2009 22:21:29
Reactie 
Wendy:
fijne maling graag

maling hebben aan de koffie is nooit grappig
Egon
OHRJ
#29 | Geplaatst: 25 Nov 2009 09:09:26 | Aangepast door: Egon
Reactie 
Egon:
Ik loop graag mee. Ik wil ook graag een nachtje hotel 69 reserveren voor de nacht na de wandeling. Ik weet nog niet of ik vrijdagavond kom of zaterdag ochtend vroeg.

Wij komen vrijdagavond met zijn drieen. Dit zal na het eten zijn. Zondag ochtend zullen we weer met zijn drieen vertrekken. Er is een voorbehoud. Tristan krijgt vrijdag zijn griepprik. Als hij hier slecht op reageert dan kom ik alleen.

Wij willen dus graag een overnachting van vrijdag op zaterdag en van zaterdag op zondag reserveren voor drie personen. Voor zaterdag avond schuiven we graag met twee personen aan bij het diner (Tristan neemt zijn eigen eten mee).
Wendy
OHRJ
#30 | Geplaatst: 25 Nov 2009 09:24:03
Reactie 
Egon:
Egon: Ik loop graag mee. Ik wil ook graag een nachtje hotel 69 reserveren voor de nacht na de wandeling. Ik weet nog niet of ik vrijdagavond kom of zaterdag ochtend vroeg.

Wij komen vrijdagavond met zijn drieen. Dit zal na het eten zijn. Zondag ochtend zullen we weer met zijn drieen vertrekken. Er is een voorbehoud. Tristan krijgt vrijdag zijn griepprik. Als hij hier slecht op reageert dan kom ik alleen.

Wij willen dus graag een overnachting van vrijdag op zaterdag en van zaterdag op zondag reserveren voor drie personen. Voor zaterdag avond schuiven we graag met twee personen aan bij het diner (Tristan neemt zijn eigen eten mee).

Leuk! Wil je voor je zoon zijn eigen bedje meenemen?
Egon
OHRJ
#31 | Geplaatst: 25 Nov 2009 13:15:58
Reactie 
Wendy:
Wil je voor je zoon zijn eigen bedje meenemen?

Neemt ie mee.

Reactie
Tekst vet maken  Tekst cursief maken  Afbeelding invoegen  Link invoegen  Meer smilies...  Uitzetten smilies in post

» Naam  » Wachtwoord 
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Dit forum is gebaseerd op miniBB®