| Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Nu online: Gasten - 1 | Leden - 0
OHRJ Forum Oud Hollandsche Risico Jongeren / OHRJ Forum /

Inschrijfkaart

Wendy
OHRJ
#1 | Geplaatst: 3 Nov 2009 13:16:22
Reactie 
Ik heb de inschrijfkaart al binnen en zal deze persoonlijk bij Woody afleveren
op mijn kaart: Kirsten, Rico, Tom en ik (plus 3 buiten OHRJ)
Wendy
OHRJ
#2 | Geplaatst: 3 Nov 2009 22:04:07 | Aangepast door: Wendy
Reactie 
en de kaart is weer persoonlijk afgeleverd. Woody:"ik had collega die in mijn oude huis woont al ingelicht dat er een inschrijfkaart van Wendy in de bus kon vallen"
(om over vleesvork en chopstick maar te zwijgen)
Rico
OHRJ
#3 | Geplaatst: 4 Nov 2009 11:51:58
Reactie 
Stefan
OHRJ
#4 | Geplaatst: 4 Nov 2009 15:02:37
Reactie 
Wendy:
plus 3 buiten OHRJ

welke OHRJ-ers zijn dat die geen tent meenemen?
Marco
OHRJ
#5 | Geplaatst: 4 Nov 2009 22:06:53
Reactie 
De laatste buiten OHRJ-er die ik me kan herinneren is Rico. Zou Wendy nu 3 Rico's hebben?
Wendy
OHRJ
#6 | Geplaatst: 5 Nov 2009 09:08:26
Reactie 
Marco:
De laatste buiten OHRJ-er die ik me kan herinneren is Rico. Zou Wendy nu 3 Rico's hebben?

kunnen we wel weer het (reserve) bankje tevoorschijn halen (voor als ie het niet meer doet)
Rico
OHRJ
#7 | Geplaatst: 5 Nov 2009 09:31:57
Reactie 
Heb afgelopen jaar nog met een aantal op de tribunebankjes geslapen in C'oog...
Rico
OHRJ
#8 | Geplaatst: 5 Nov 2009 09:33:06
Reactie 
Volgend jaar de indoor s6d???
Ron
Door(s)tapper
#9 | Geplaatst: 7 Nov 2009 13:14:54 | Aangepast door: Ron
Reactie 
'Wie niet sportief van geest is, niet houdt van een beetje geven en nemen, niet tegen een beetje primitieve omstandigheden kan, niet van een beetje avontuur houdt, niet een week zonder luxe kan, niet in een tent wil slapen of niet de intentie heeft om 6 dagen te wandelen, moet zich niet inschrijven voor de Strand6Daagse.'
Stefan
OHRJ
#10 | Geplaatst: 18 Nov 2009 12:34:33
Reactie 
'Wie niet sportief van geest is, niet houdt van een beetje geven en nemen, niet tegen een beetje primitieve omstandigheden kan, niet van een beetje avontuur houdt, niet een week zonder luxe kan, niet in een tent wil slapen of niet de intentie heeft om 6 dagen te wandelen, moet gewoon hard genoeg doorzuipen, zodat hij daar niets van merkt."

Reactie
Tekst vet maken  Tekst cursief maken  Afbeelding invoegen  Link invoegen  Meer smilies...  Uitzetten smilies in post

» Naam  » Wachtwoord 
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Dit forum is gebaseerd op miniBB®